Monday, November 30, 2009

18/6/2009

I feel so free today, so I on astro and watch my astro music. I listen to Jolin’s song -妥协, I very like this song because very meaningful. The lyrics actually seen look like my past. But since I went to taiping camp before I learn a lot things from there. 师傅说,无我,要有包容心。。。谢谢吴居士的讲解,我明
白了很多。对!要接受,面对,回到现时!就算你没了他还是要过活,别忘了你没他之前你也是一个人过活的!人生无常!失去他并不代表失去一切。有可能会有更好的一切!(朋友,我看到你们的blog和我的事件差不多一样,记得深思我说的每一句话!)amitabha!

No comments:

Post a Comment